Intrebari frecvente

Ma jos puteti gasi o lista cu intrebari puse de mai multi utlizatori, si cu raspunsurile corespunzatoare.

Cum ma abonez ?

Pentru a va abona, trebuie sa il selectati pe doctorul dumneavoastra, (meniul Doctor) si din sectiunea Servicii sa alegeti abonamentul corespunzator. Apasand butonulAbonare veti primi un email de confirmare, cu un link, pe care trebuie sa apasati pentru a fi confirmat abonamentul.

Cum platesc ?

Medota de plata depinde de doctorul de la care ati primit consultanta online.

Va rugam accesati meniul Pacient, submeniul Plati. In acea pagina, pe langa soldul contului dumneavoastra, si lista de servicii efectuate veti gasi in partea dreapta, deasupra tabelului, un link denumit Cum platesc ?. Urmand acel link veti gasi o pagina cu doctorul (sau doctorii) cu care ati discutat, si cu detaliile de plata pentru acesta. In cazul in care doctorul a ales modalitatea de plata online, puteti vedea detaliile de plata urmand linkul Transfer bancar, de unde puteti citi despre metoda de plata si de unde puteti crea o factura proforma, cu toate detaliile de plata.

In cazul transferului bancar, de ce nu platesc direct in contul doctorului ?

Daca doctorul a ales ca si modalitate de plata transfer bancar, contul in care trebuie sa transferati banii este contul administratorului aplicatiei, nu al doctorului. In general, doctorul nu are timp/nu poate sa se ocupe si de aspectul financiar (platile trebuie procesate, confirmate, etc). Va rugam sa intrebati doctorul dumneavoastra legat de aceasta modalitate de plata, pentru a va confirma.

Am platit, dar inca figurez cu datorii

Daca ati platit, si ati primit si emailul de confirmare (dupa una pina la trei zile lucratoare), si totusi figurati in continuare cu datorii, iar suma platita nu apare in lista, incercati sa apasati CTRL-F5, pentru a reincarca pagina cu plati. Este posibil ca pagina respectiva sa nu fie actualizata automat datorita unor setari de caching ale browser-ului folosit de dumneavoastra.

 

Contact

Prin acest formular puteti sa adresati intrebari administratorului aplicatiei. Nu uitati sa specificati o adresa de email valida, pentru a putea primi raspuns.

Atentie ! Nu trimiteti intrebari sau mesaje cu caracter medical prin acest formular.
Acest formular trebuie folosit doar pentru a raporta probleme tehnice legate de functionarea aplicatiei sau pentru a face sugestii de imbunatatire a aplicatiei.
Email: (adresa unde doriti sa fiti contactati pentru raspuns)
Subiect:
Mesaj:

Pentru a trimite un mesaj cu caracter medical, selectati un doctor din meniul Doctor, apoi in meniul Consultanta puteti sa creati un mesaj pentru doctorul dumneavoastra.

    Ajutor